Finaste Areno

Red faktiskt inte idag, för när jag satt på sista lektionen så smsade Alexandra mig och frågade om hon skulle rida idag och då tyckte jag det lät jättebra! Hon är verkligen duktig när det gäller dressyr och Areno ;) Så hon red igenom honom ganska ordentligt i skritt och trav och några varv galopp. Det gick verkligen skitbra!
Så imorgon får han vila och få biolight och på Fredag ska jag försöka rida igenom honom lika bra som Alexandra gjorde idag :) Sen på Lördag är det hopp träning och på Söndag blir det att skritta.

Kommentarer
Postat av: emma

det är så skönt med hjälp. :)

2011-01-19 @ 22:17:53
Postat av: emma

det är så skönt med hjälp. :)

2011-01-19 @ 22:18:19
Postat av: Anonym

hej vart står du med han nu?

2011-01-20 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0