Duktiga!

Hemma från Trollhättan där Fanny och Thompan har vart och hoppat Clear Round. Felfritt i båda starterna blev det. Dem var super duktiga båda två!

Nu är det en lugn söndag för min del. Ska äta lite lunch, sedan få lite ordning på mina ögonbryn samt naglar. Därefter åka till Pappa i Göteborg och sover där. Blir TV soffan ikväll och kolla på Solsidan givetvis! 
Imorgon ska jag på anställnings intervju haha. På Kicks på Frölunda Torg. Vet inte om man kan säga anställnings intervju när det bara handlar om praktikplats, men jag vet inte vad jag annars ska kalla det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fanny taible som har han?

2011-01-16 @ 14:15:31
Postat av: bella l

finns det film när dom tävlade? :D

2011-01-16 @ 17:40:51
Postat av: Felizia

vad för höjder hoppa dom? :)

Lycka till imorgon! ;)

2011-01-16 @ 19:17:19
URL: http://allineedisyou.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0