Duktig!

Idag har man legat i.
Först upp vid halv 7 och åkte till hästarna och gav dem frukost och släppte ut(som varje morgon).
Hem, gjorde mig i ordning och gick till skolan. 08.30-13.45.
Hem en snabbis och iväg till stallet ungefär halv 3. 
Red Silver, som var riktigt finer! Var i mitt eget stall klockan 4, mockade och fixade i ordning åt Toxan, tog in henne så hon fick äta middag och medan hon åt gick jag upp till Zekes stall. Grejade med honom, sadlade och slängde och drog med stigbyglarna och slog och grejade lite i sadeln. För er som inte vet är han född 2008 och inte inriden, bebis alltså. Han verkar inte ha glömt något alls så snart ska jag börja hänga och sitta upp på honom. 
När jag var klar med honom hade Toxan ätit upp och hon fick gå ett litet pass i ridhuset. 
Fort hem och iväg till gymmet vid halv 7 där jag, Bella, Filippa och Yas har kört stenhårt! Först ett pass med instruktör och sedan på egen hand på olika maskiner. En och en halv timmas träning, vi är mycket duktiga måste jag säga.
Söta Zeke!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är silver? vad tränade ni för ngt pass? hur länge har ni vart medlemmar då?

2011-01-19 @ 22:14:02
Postat av: emelie

Visst var det han som var e. Top Nordpol ? :)

2011-01-20 @ 00:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0