Detta ska jag köpa på Göteborg Horse Show

Jo har tänkt skriva ett inlägg om vad jag ska köpa på Göteborg Horse Show men det har inte blivit av.
Det är de att jag inte riktigt vet vad jag ska köpa. Det enda jag vet säkert är nya stövlar, men jag har ingen aning om vilka eller någonting bara att det ska vara snygga stilrena läder stövlar.
Eftersom jag ska sälja av båda ponnysarna och inte vet vad det kommer bli framöver köper jag nog inget till häst utan mest till mig. Kanske något snyggt tävlingssätt, men då kan jag ju köpa det i full isf så är det väl bara att sälja om det inte kommer till användning. Funderar också på att köpa nya skydd till Areno för de flesta jag har är ganska små, dom funkar men jag vet inte känns som om han skulle vilja ha ett par nya haha :) och kanske något ländtäcke för alla är försmå nästan, har bara ett som passar perfekt. Kanske blir en kingsland väst och några hanskar ah, jag vet helt enkelt inte. Men det mesta kommer vara till mig som jag redan skrivit. Men såklart kommer ni få massa bilder på allt vi köper. Och massa bilder på oss och filmer och skit eftersom vi ska gå tillsammans alla dagar!! ♥
Hoppas ni orkar läsa denna långa tråkiga texten, själv hatar jag när det är långa texter, men jag tvingar er inte att läsa haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bocaj ridstövlar är fina:DD

2011-01-21 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0