Dåliga besked...

Det var inte många positiva besked dem hade att komma med på sjukhuset idag.
Visst, det läkte ihop väldigt fint som det skulle och så vidare. Men! När jag började prata om att börja rida igen sa dem tvärt nej, benet var inte så pass starkt ännu. Eller för själva ridningen är det inga problem, utan det som är, är att om jag ramlar av går brottet alla gånger upp igen.  Så nu har jag fått förlängt mitt ridförbud med 6 veckor till. Jag går och hänger mig... 
Dessutom som jag nämnt tidigare så har jag en platta och massa skruvar inopererade i min arm och dessa har dem bestämt sig för att plocka ut igen i höst?! Då ska dem alltså öppna min arm igen och operera och krångla. Göra mitt ärr ännu större och tvinga mig att gå med bandage och inte använda armen osv. 
Räcker inte det här?


Dock kommer jag strunta i det här förbudet och rida ändå, jag får väl hålla i mig helt enkelt. Nu ska jag väl inte sticka ut hakan, men oftast så ramlar jag inte av.
Toxan måste verkligen komma igång nu, hennes vintervila har blivit tre gånger så lång som det var tänkt. Hon skulle vilat 3 veckor och nu har det blivit 9! Visst hon har hållits igång genom promenader, longering, skritturer och Frida har ridit igenom henne ett fåtal gånger, men det är ändå knappt att det kan räknas.

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad har hänt?! :o har missat det..

2011-01-18 @ 17:06:50
URL: http://sirran.webblogg.se/
Postat av: Sanna Olsson

Gud vad tråkigt för dig!!! :(

2011-01-18 @ 18:12:04
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: L i n d a

Fy vad tråkigt.. :(

2011-01-18 @ 18:29:49
URL: http://ljacobsson.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Måste de plocka bort skruvarna och plattan. Har själv skruvar fast i ryggen och kommer ha dem hela livet för jag vägrar ta ut dem då det innebär samma operation igen? Tkr du borde fråga mer om det verkligen är nödvändigt för funktion osv. att ta ut allt, det är ju ändå din arm ^^)

2011-01-18 @ 21:34:56
Postat av: emma

usch stackare ta det lugnt bara så ska det nog gå fint :)

2011-01-19 @ 07:29:02
Postat av: essiie

du har hört om försäkring va? as bra, skicka in en bild på ditt ärr så får du pengar för det :D jag har ett litet ärr i pannan precis vid hårvästet. Det fick jag mer än 12.000kr för :)det där får du nog galet mycket för :)))

2011-01-19 @ 07:43:44
URL: http://essiecederroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0