Dagens fråga

Vad tycker du är viktigast med en bra blogg?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bra uppdatering, inspirerande inlägg, nytänkande :)

2011-01-21 @ 13:00:16
Postat av: Siri

Själva innehållet i texten som man skriver, och tänk sähär: vad skulle jag själv vilja läsa om? skriv det som du själv skulle vilja läsa om på andras bloggar. Och uppdatera minst 2-3 inlägg omdagen.



awesome blogg!



KOLLA GÄRNA MIN NY STARTADE HÄST/FOTO BLOGG!

2011-01-21 @ 16:36:03
URL: http://sirran.webblogg.se/
Postat av: Cassii

Bra uppdatering med varierande texter och bilder, gärna lite nyare bilder med jämna mellanrum typ. Jag tycker även om faktatexter om t.ex. kroppsdelar på hästen eller hur man rider hästen rätt m.m. Finns mycket saker :)

2011-01-21 @ 16:40:52
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra uppdatering, roliga bilder, vido inlägg. Som ni har ju en hästblogg men det är ändå kul men andra inlägg än bara hästar. Precis som eran bloggdet är en bra blogg :D

2011-01-21 @ 18:44:41
Postat av: Malin

Mycket bilder och filmer, nte allt för långa texter och en positiv attityd! Jag tycker inte det är kul att läsa bloggar där bloggägaren/na bara klagar på allt och alla.

keep up the good work!

2011-01-22 @ 03:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0