Dagen

Dålig uppdatering idag men dagen har vart bra faktiskt, lugn och go men har fått gjort massor!
Vaknade sådär vid 10, väldigt lagom och låg bara och slöa tills mamma kom hem och vi åkte till stallet vid 14.
Fixade allt åt Toxan, hej va fort det gick när bara en pålle är hemma! Putsade allt mitt läder som jag aldrig använder och hade samlat massor med damm. Fotade lite grejer jag ska sälja, så det kommer upp här på bloggen sen.
Skrittade ut Toxan en sväng, eller det blev lite typ passage? haha taggad brud. Vågar inte mer än skritta på henne eftersom hon ibland får ryck och det är inte alltid man hänger med och jag vill verkligen inte ramla av nu när det inte är lång tid kvar innan armen är läkt! Om två veckor ska jag upp och röntga den för att se hur det har läkt.
Efter den lilla skrittrundan putsade jag av det Toxan haft på sig och hon fick på sig mystäcken och komma in i boxen och äta hö och lusern som alltid på eftermiddagen.
Väl hemma igen klippte jag ihop en liten film på Thomsan på en sådär 10 minuter haha. Lite blandade tävlingsklipp och annat. Saknade dock en film som Ida hade hemma hos sig så den åkte vi hem till henne för att hämta och sen blev vi sittandes där i ungefär 3 timmar haha. Klippte klart filmen och håller den på att laddas upp på youtube, sedan kommer den givetvis upp här!

Precis nu har jag startat med uppdrag-städa mitt rum. Sedan blir det sängen för att gå upp vid 9 snåret imorgon.
Åka till stallet vid 10, greja allt där, longera Toxan med pessoa-selen och bära in spånpallen som kom igår. Eller mamma får göra det rättare sagt, jag har ju brutit armen haha lucky me ;)


Min sessa-messa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0