Dagen efter ;)

Förlåt för dålig update idag, men vaknade vid två hemma hos Rasmus och åkte direkt till stallet.
Grym kväll igår, började med förkrök hos mig då med Caroline, Malin, Camilla, Rasmus och Pontus :)
Sen vid halv 11 drog vi till Partille med lite annat folk. Sen när vi väl var där var det verkligen helt dött, sjukt tråkigt. Så efter ett tag drog jag och alla + Tim, Adam och Johan till donken. Sen drog vi till Floda, tänkte efterfesta hos Carro men vi orkade inte så jag och Rasmus drog hem till honom och sov där :)

Lite bilder från igår
Jag & Pontus bästis ♥
Jag & Rasmus älskling ♥
Pontus, Malin & jag ♥
Rasmus, jag & Caroline ♥
Caroline & jag ♥
Trion
Jag, Camilla & Malin ♥
Caroline & jag ♥
-
Orkar inte ladda upp mer bilder för det tog sjukt lång tid & alla krånglade typ.
Ni får säga vad ni vill om sånna här bilder och inlägg utan hästar,
vi skriver vad vi vill & om det inte passar så är detta inte bloggen för er.

Kommentarer
Postat av: camilla

och vem är fotografen (a)

höhöhöh, millimoll :D

2011-01-09 @ 19:17:09
URL: http://camillaalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0