Dagen

Fick en fråga om Mambo var såld och det är han inte, även om jag också kände att det lät som om han var såld, men han är fortfarande min som tur är ;) Dock står han ju inte hemma och har inte gjort det på ett väldigt långt tag så det är klart man saknar honom ibland men jag vet att han är i goda händer!
Sen ang hans kickningar osv. Han har inte ont någonstans, vi har varit jätte noga med att ha sadel som passar osv och vi har tänkt på massa, tror faktiskt han gick emot skänkeln ganska mycket det var nog därför. Men nu gör han verkligen inte det lika ofta. Bara om han blir lite suris ;)

Idag har det varit en väldigt härlig dag, började med skolan 8.20 historia genomgång i typ 40 minuter sen jobbade vi själv och skulle skriva om Berlinmuren haha så vi letade i massa böcker och gjorde nästan klart rapporten. Sen hade vi håltimma i 2 timmar och 10 minuter. Då gick vi bara runt och luffa as mycket, vilket vi är väldigt bra på haha! Gick väldigt snabbt faktiskt, vi har sällan tråkigt ;) Sen hade vi världens bästa natur kunskap lektionen, asså läraren är bäst! Sen slutade vi vid två och då kom Alexandra och hämtade mig i skolan och så åkte vi till Areno. Jag mockade och fixade allt. Sen red hon Areno, hon typ hjälper mig lite ibland när jag inte hinner eller är bortrest :) Nu fick ni veta min dag i detaljer ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aha, okej! Min ponny kan också vara lite.. temperamentsfull ibland! :)

2011-01-15 @ 15:32:21
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

När jag red in en ponny så höll hon på att kicka som mambo liksom. Hon kickar heeela tiden verkligen. När man rider ut, hoppar, sällan när man rider dressyr, tävlingsbanan asså överallt.

Men hon har inte ont eller så utan de liksom hör till henne. Så gör många kändis hästar o dom behöver ju inte ha ont för de ;)

mambo e så sjuuukt fin :)

2011-01-15 @ 17:09:58
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0