Dag 2 – Min första egna häst

När jag var 8-10 år kommer faktiskt inte riktigt ihåg.
Jag letade efter en häst att låna på sommaren och jag hade varit och ridit henne någon gång och så en dag kom mamma bara hem med henne!
Hon var ingen topp ponny, snarare tvärtom hon var förjävligt hahah. Man kunde inte rida ut på henne för hon bara vände och gick hem och om man skulle hoppa så hoppade hon 2m över hindret haha så söt. Henne hade jag ett tag, men sen fick jag världens sötaste b-ponny men hon var fortfarande kvar men min kompis lånade henne. Sen köpte min andra kompis henne, men sen sålde dem henne någonstans och ah. Det kom faktiskt fram en till mig förra året på en tävling och sa att hennes kompis hade Cayenne som hon hette. Så det var lite kul att veta att hon nu är i bra händer!
Cayenne var ett gotlandsruss, sto. Kommer inte ihåg hur gammal hon var men ;)
Cayenne (Emma som rider)
Jag & Jaison (min c-ponny) och Emma & Cayenne.
Haha mobba inte mig!!!
Jaison & Cayenne
Haha kolla mitt rosa sadeljordsskydd, sytt själv (y)
Denna bilden skickade dem som äger henne nu tror jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va gulliga bilder :)

2011-01-08 @ 17:00:12
Postat av: Lovisa

Haha, jag tog den understa bilden(y)



Jag tror hon mår bra, de som äger henne var hos oss på nyår och det jag hörde så funkade allt bra :)

2011-01-08 @ 18:15:59
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag äger hennes helsyster Timja! :)

2011-01-21 @ 22:59:21
URL: www.jenniferochklaara.blog.sehttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0