Dag 1 - Presentera dig och din häst

Mitt namn är Klara Charlotta Skatt och är 17 år. Fyller 18 år den 7 april.
Mitt liv består för det mesta av hästar, hästar och hästar. Eftersom jag har eget stall så kan ni tänka er att det är ganska mycket som behövs göra. Just nu har jag min ena häst uppstallad i ett annat stall eftersom jag inte har något ridhus. Sen har jag en häst som står på "försäljningsstall" eftersom han ska säljas.
-
Maurit Van Orchid (C-ponny, till salu)
Född: 1996
Kön: Valack
Meriter: Vinster & placeringar upp till 120 hoppningar, SM-kvalad dec 2010, eliten 2009.
Just nu: Rids han av några stall tjejer och jag tävlar honom. Snart hoppas vi på att det ska bli några provridningar.
-

-
Areno (D-ponny)
Född: 1997
Kön: Valack
Meriter: Vinste & placeringar upp till 110 hoppningar, startat 120 två gånger, eliten 2010.
Just nu: Håller på att sätta igång honom efter vilan och ska ev. starta 1m x2 i början av februari, sen är det eliten i mars, sen är det väl massa roliga meeting vi ska på!
-


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ni som missade chansen igår, har chans idag! :)

direktvinnare klockan 20:00 till dagens blogg! :)

anmäl dig! :)

2011-01-07 @ 17:32:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: linda

areno är sjukt fin:)

2011-01-07 @ 17:34:44
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0