Bytt stall

Imorgon blir det för Areno att vila, ska bara upp till stallet och mockad och pussa på honom.
Visste ni att jag har flyttat honom?
Har ju eget stall hemma men tyvärr inget ridhus och han måste ju hinna komma igång till mars!
Så vi är upp stallade till 1 mars :)
Är hur skönt som helst, det är sjukt fint där, helt nybyggt ridhus, varmt i stallen, massa sadelkammare, fika rum osv.
Dock måste jag hissa att ha eget stall hemma, där man kan göra vad man vill och bestämma själv haha :) Fast jag är ganska bra på att känna mig som hemma.
Såklart är det Sanna & hennes mamma som har fått oss att stå där,
stod i samma stall som henne förra året fast det var ett annat mycket skabbigare stall.
Vi umgicks sjukt mycket, festade typ varje helg. Både bra och dåligt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0