Arg

Jag är så arg va! Fast endå inte haha.
Areno var lika jävla galen idag, fast jag longerade. Men asså han bockade runt och kickade i ett. Han måste ha blivit smittad av något jävla damp ryck?! Jag ska försöka rida hela veckan, dock behöver han ju fortfarande en vila dag eftersom han bara gått varannan dag så det blir ev. imorgon men på onsdag ska jag in i ridhuset och dra 1000 varv i galopp för någon gång måste han sluta, jag klarar helt enkelt inte av honom när han håller på så. Måste trimma nu, till alla tävlingar som kommer. På ett sätt är det verkligen kul att han är så pigg och glad för det visar ju att ha trivs och att han inte har ont någonstans! Min lilla älskling ♥ även om jag är väldigt väldigt arg på honom! ;)
Världens bästa ridbyxor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0