ÅNGEST

Vår sadelkammare kommer bli väldigt bra!
Har fått in alla täcken och liknande idag, sorterat lite och så. Kommer komma en rejäl bloppis i nästa vecka.
Massa täcken jag inte använder och allt mitt svarta läder för nu blir det brun sadel.
Buhu skilsmässoångest! :( 
Tärnset och martingallen på bilden som jag köpte i Augusti bland annat.
Carbon gel skydd, magplattor. Ah ni får se! 
Mina älskade swarovski pannband! Nej fy jag kommer inte kunna göra mig av med allt haha. 
Har tom övervägt att ha allt svart kvar trots att sadeln är brun, fast nej. 
Men swarovski pannbanden gör de väl inte så mycket om man har svarta till brunt träns? 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

nej då.

det är inte direkt så att man kollar vad det är för färg på kanterna på pannbandet, det för inte jag iaf. :D

2011-01-30 @ 21:31:49
Postat av: Anonym

tkr faktiskt inte det gör ngt att ha all utrustning svart utom sadeln man tänker inte på det :) men helt klart snyggt att matcha helt ! ;)

2011-01-30 @ 21:37:39
Postat av: malin

Vart har klara tagit vägen? :s

2011-01-30 @ 21:39:33
Postat av: Karin

Men kan du inte ha kvar det tränset och ett silvrigt swarovski och ha det som ledträns på meeteing? :) Eller vid porträtt fotograering?

2011-01-31 @ 00:06:42
URL: http://kaarinlundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

beror lite på vilken brun färg tränset är i men annars spelar det ingen större roll :)

2011-01-31 @ 07:22:22
Postat av: mathildablomberg

jag kanske är intresserad av tränset om du ska sälja det :) vad är det för storlek?

2011-01-31 @ 09:43:44
URL: http://fallagard.blogg.se/
Postat av: Julia

men du kan ta lite brun läderfärg och måla lite på den delen som syns! ;)

2011-01-31 @ 10:39:21
URL: http://julleduvet.blogg.se/
Postat av: alice

toxan passar bättre i svart (a)

2011-01-31 @ 14:08:21
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: stella

jag tycker inte du ska ha kvar swarovski pannbanden för vi vill köpa dom... hehe :)

bra blogg! :D

2011-01-31 @ 23:23:07
URL: http://www.dufina.se
Postat av: vickan

jag har svart träns och brun sadel hemma och ibland på tävling också. benskydd har jag också svarta ibland. innan skulle jag aldrig kunnat ha olikia färg men har insett nu att det spelar ju verkligen ingen roll. jag tycker synd om de som tänker på om andra på tävlingar har olika färg. plus att du borde kolla på nån grand prix typ för det är jättevanligt att de inte har samma färg. bara på lokal ponny alla matchar överdrivet. ;)

2011-02-02 @ 01:04:09
Postat av: vickan

hon kommer bli sjuuukt snygg i brunt :) nästan alla hästar passar bättre i det, speciellt skimmlar!

2011-02-02 @ 01:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0