Angående licenser

Elvira jansson om Sjukt bra priser!:
Jag har en fråga till er om licenser och så, jag har aldrig riktigt fattat om man löser en junior licens får man tävla lokalt då eller är det bara regionalt och uppåt? Jag ska börja tävla regionalt i år men jag skulle vilja börja med någon lokal tävling bara för att komma igång då jag har en ny ponny som jag aldrig har tävlat förut? ;P och då känns det lite onödigt att lösa en lokal licens bara för att använda den typ två gånger :) Tacksam för svar.
Löser du en junior licens så får du tävla allt! Från lokalt upp till elit och även internationellt tror jag:)
Jag tävlade i alla fall Baltic Cup med bara min junior licens och den tävlingen är det internationell status på...
Men inom Sveriges gränser är jag helt hundra på att du kan starta precis allt med en juniorlicens.

Kommentarer
Postat av: angelika

Man får tävla internationellt med juniorlicens, det gjorde vi på Åland i alla fall och ingen sa något :)

2011-01-16 @ 13:10:19
URL: http://aniz.blogg.se/
Postat av: Elvira Jansson

Okej va bra tack så mycket :D

2011-01-16 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0