Resultat Kungsbacka 20/2 - Klara & Areno

Åh vad nöjd jag är med gårdagen!
Min lilla sagoponny skötte sig lika bra på framridningen/framhoppningen som på banan. Han är så jäkla fin åh.
LA, A:0/A: Det var bara att rejsa från början, fast det var inte alls många nollor så alla sa lix, rid säkert bara så räcker det till placering. Men varför inte sattsa med en häst som är i toppform? Iaf han kändes utmärkt och lyssnade på alla hjälper, ville jag på fram honom aggreade han direkt och ville jag få tillbaka honom lyssnade han jätte fint! Dock kändes det som om han var i varenda hinder, men jag la honom sjukt nära typ alla hinder så haha.. xD Det var 5 placerad och bara 5 st nollor i klassen. Vi ledde ett tag men sen kom Sofie och rejsade som fan och vann ;) bajsunge.
Film kommer senare ikväll!
-
Foto: Bästa Sofia Genne
På banan:
Du är fantastik mitt hjärta,
du är min andra halva.
Du är bäst av allt och allt och vi ska klara allt tsm ♥
-
Foto: Min film kamera
Ful bild från prisutdelningen ;)

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Som sagt grym runda! :) Och du får absolut lägga ut bilderna jag skickade om du vill.

2011-02-21 @ 20:19:03
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Aha! Men jag tror att du måste förminska dem lite, det måste jag göra innan jag lägger upp något i alla fall. Om du har photoshop är det bara att öppna dem där, sen klicka på "spara som" och sen när det kommer upp en ruta kan du dra ner kvaliteten från 12 till kanske 8-9 och spara en kopia. :)

2011-02-21 @ 20:41:36
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: malin

lägg ut film om du har!:)

2011-02-21 @ 20:52:25
Postat av: Anonym

grattis :)

2011-02-22 @ 09:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0