10 saker ni kanske inte visste om mig

• Jag älskar att borsta tänderna!
• Min största idol är Marcus Ehning.
• Jag är väldigt pedantisk när det gäller ridning, allt ska vara rent och fint. Står alltid och putsar på Areno lite extra innan varje ridpass. samma med mockningen, gör det alltid jätte ordentligt.
• Jag längtar som tusan till sommaren då man kan rida mitt på dagen i kortärmat!
• Dagen då Areno säljs kommer mitt liv gå under.
• Jag längtar tills Göteborg Horse show 2011, då man får träffa alla underbaringar som man inte träffat på riktigt länge. Och det kommer bli bäst med min flickor Elvira och Tove ♥
• Jag rider oftast ut (ett undantag just nu när jag står i ett stall med ridhus) men när jag är hemma rider jag nästan aldrig i paddocken, jobbar hästarna hellre ute.
• All min tid lägger jag på skolan, hästarna och min pojkvän. Något annat hinns knappt med.
• Jag ska köpa nya ridstövlar på Gbg Horse show men jag har ingen aning om vilka..

Kommentarer
Postat av: Tove

<3 Det kommer bli bäst!

2011-02-12 @ 09:16:07
URL: http://abelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0