Upp och hoppa!

Det blev ingen sovmorgon för mig alls den här helgen. Inte för att jag direkt är i behov utav det heller.
Vid halv 9 åer jag till stallet och har som mål att vara uppe på häst numer 1 vid 9 tiden. Rida ungefär till klockan 10 för att ha gott om tid att fixa Toxan til klockan 11 då jag ska rida henne för Frida, ta lite små skutt vill jag nog göra :) Ska be Frida plocka fram. 
Sedan är det bara 3 hästar kvar som jag hoppas kunna börja med vid halv 1 ungefär, så att jag hinner färdigt till 4 och hinner hem och packa och greja innan jag ska med tåget klockan 5 till Göteborg.
Det blir great det här. Kommer antagligen inte kunna gå imorgon, har sån fruktansvärd träningsvärk från fysträningen på idrotten i fredags och efter 5 hästar idag lär jag få lite till, haha. 

Kommentarer
Postat av: Felizia

Fattar seriöst inte hur du orkar! Du är grym!

2011-02-06 @ 10:11:20
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: Anonym

Alltså seriöst, jag älskar er blogg! Jag tycker om när ni uppdaterar mycket, Elvira du är ju kanske bäst på det, Klara måste skärpa sig lite ibland, men bloggen äger ändå :)

Gillar verkligen att ni INTE har massa hiss och diss m.m. som precis nästan ALLA andra hästbloggar har. Är verkligen VÄLDIGT utjatat!

Er blogg är speciell som inte har det :)



2011-02-06 @ 11:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0