Trött tjej!

Har alldeles precis just nu kommit hem från stallet och nu 5 hästar senare är jag sjukt trött och vrål hungrig kan jag lova (har inte ätit sen 8 imorse). Men så jäkla nöjd för alla hästar har varit så himla fina idag!
Passet för Frida var helt grymt och nu känns allt precis som vanligt runt Toxan, till och med bättre än någonsin!
Det här blir ingen lång uppdatering, vill bara att ni ska veta att jag lever! Nu måste jag nämligen packa och skynda till tåget som går om en halvtimme. Göteborg nästa, men sen när jag är framme ska jag inte röra mig en millimeter mer än nödvändigt. Ska nog ta mig ett varmt bad och ha hemmaspa. Japp så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Vad är det för träns? Dyóns? :P

2011-02-07 @ 16:56:25
URL: http://hallingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0