Träniiing!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, världens bästa häst! Tränade idag.
Började med att värma upp i trav och galopp, i traven var han lite slöt och stel men blev finare och finare, galopperade igång honom ordentligt som jag brukar, i båda varven. Sen samlade jag ihop honom lite och han var finfin.
Sedan började vi travhoppa bom - plant - bom och han var otroligt fin, helt lugnt och avslappnat bara gjorde. Grym i båda varven, grym ponnyn!
Sedan hoppade vi en liten bana på tre småhinder, då blev han helt galen haha, så blev helt förvånad men grymt kul att han är så glad och sprallig. Sedan hoppade vi massa olika konstiga banor och han skötte sig jätte bra. Det enda var att jag sitter typ och måttar, fast det hände bara på en linje, men efter typ två gånger blev det grymt. Åh är så sjukt nöjd med min lilla prins! Imorgon ska han få en lång skritt tur utan ryttare. Tycker det är viktigt att ibland ha dagar då dom får gå utan någonting på ryggen, utan sadel och ryttare. Det mår dom bra av, speciellt Areno ;)
Är som sagt sjukt nöjd med träningen, han lyssnade för skänkeln och allt! Så sjukt duktig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gilla :)

2011-02-16 @ 20:05:05
Postat av: Olivia

vad roligt att det gick bra! Känns som det bar går uppåt för er nu :)

2011-02-16 @ 22:09:42
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0