Torsdag idag

Jag gillar faktiskt Torsdagar tro det eller ej. Visst är det lite klämdag lixom, Det är sällan det händer något på Torsdagar. Men man vet att det är fredag imorgon och det är riktigt positivt. 

Dessutom har jag sovmorgon på Torsdagar och lång lunch/håltimma. Tråkiga lektioner, men inte speciellt seriösa.
Ikväll har jag inget plugg heller så jag ska lägga lite tid i stallet, har en del grejer som måste göras utöver det vanliga. Måste mocka ur en box åt en kompis som flyttade till Sundsvall igår, hon hjälper alltid oss med allt så det var det minsta vi kunde göra. Måste mocka grushagen och fota alla saker jag inte använder och har tänkt sälja.
Lägger upp sakerna här ikväll.
Sedan blir det gymmet ikväll igen, har löst kort för ett halvår.
Nepp, nu måste jag återgå till mitt pluggande om EU, har prov i eftermiddag och jag fattar noll! Underbart...fast nej.
Kan jag klassa mig själv som blond fortfarande? Tveksamt va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0