Till stallet igen!

Alldeles snart bär det av till stallet för andra gången idag!
Ska mocka och fixa lite, antagligen gå en liten sväng med Toxan och linda och byta täcken.
Ska även fixa i ordning den lediga boxen i vårt stall, det kommer nämligen en ponny och övernattar där i helgen.
Hon ska också rida helgkursen för Kieran Carey, men bor på Tjörn och det är ju en bit, inte allra värst men det är ju ändå skönast för både häst och människor att slippa köra så många vändor med transport.
Gulligt med en B-ponny i stallet igen och en duktig sådan. Toxan kommer nog bli glad också över att få en kompis att pussa på igen. Hon står ju ensam på sin sida sedan Thomsan åkte.


Annars händer inget speciellt, ska fixa lite middag när jag kommer hem och senare ikväll bege mig till gymmet.
Ladda inför sista skoldagen innan lovet också imorgon och om en vecka befinner jag mig i Göteborg hos Klara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0