Svar på frågor!

Det är helt rätt. Han har vart D-ponny hela tiden när jag har haft honom och jag har verkligen märkt att han inte har räckt till osv och en Msv a är sjukt stort för honom. Men så föreslog några att vi skulle mäta ner honom. Så vi testade, då vi fick åka till en klinik. Lämnade in 1000 kr och så mätte dom och höll på och om han skulle blivit D-ponny skulle vi inte fått tillbaka de 1000 kr men han blev C-ponny (skönt för honom) så vi fick tillbaka pengarna. Så det finns lix ingen anledning för folk att klaga eftersom han verkligen är en C-ponny. (menar inte att du gör det, som kommentera) Och jag har verkligen märkt nu hur bra han är som C-ponny. Vi är kvalade SM, lix tänk om han hade varit C-ponny från början! Fast då skulle vi ju aldrig köpt honom men. Han är fortfarande min, men tyvärr till salu.

Ja, han är verkligen en riktig pärla. Världens snällaste!
Det är helt sant, han var med i senaste nummret lilla sötnosen ♥
Tack så jätte mycket, håller med ;)
Jo, men jag är ju inte direkt kort på honom, men endå inte för stor. Men jag vill sattsa på Areno. Och jag fyller snart 18 år, vad ska jag ha en C-ponny till? Vill att han ska gå vidare med en annan liten söt ryttare som får ha lika kul som jag har haft.
Fint att jag sitter och kollar ner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0