Sovasova

Lika bra att jag går och lägger mig tror jag för imorgon ska jag upp tidig och sedan kommer jag hålla ett tempo på 300 km/h hela dagen typ.
Ska till mitt stall vid 7, morgonfodra/släppa ut. Mocka o fixa allt, putsa lite grejer. Sedan rida 3 hästar, Toxica, Sudden och Silver. 
Hoppas vara hemma till 13.00 typ och sticka o gymma+sola( om jag hinner/orkar, sola måste jag dock göra).
Sedan vid 16.09 tar jag tåget till Tjörn och Linn Olsson för att rida hennes fina Winnietoo :) Ska bli väldigt roligt!
När jag sedan kommer hem igen blir det fix och packning inför helgen som spenderas i Göteborg med två underbara brudar+ massa fler såklart :) 
Like, like a lot!
Jag o Silver 2008 :) Ny importerad var han där och jag var brunett haha.


Kommentarer
Postat av: alice

hur ska man göra om man vill säga hej till er på gbg hs? känns lite weird att bara springa fram och säga hej xd

2011-02-22 @ 22:40:31
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0