Så var det vitt igen...

Asså på bara en natt har det kommit typ lika mycket snö som det var i vintras, de här är inte kul!
Igår var det barmark och man kunde rida i bara tröja och dunväst, gå i skinjacka och converse till skolan. Idag är det på med dunjackan, vantar, mössan till stallet och bootsen och halsduk till skolan. Nåja, det är Sverige så vad kan man förvänta sig?


Jag är i alla fall glad att jag bara ska rida Toxica plus sitta på Zeke idag i detta väder och att jag har träningstid med Toxica så at jag kommer åt ridhuset!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefin bild :)

2011-02-10 @ 10:24:18
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: sara

Har en fråga till er båda!

Har någon av er tränat för Jacob Hellström? Isåfall undrar jag... Vad tycker ni om honom?

Och om ni ingen av er har det, vad tycker ni om honom då? Tacksam för svar! :)

2011-02-10 @ 13:35:49
Postat av: Lovisa

Här uppe var jag bor så har vi fortfarande sjuuukt mkt snö!!!!! Liksom mer än du kan föreställa dig haha :)

Älskar er blogg föresten!! <3

2011-02-10 @ 18:37:05
URL: http://loviisaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0