Roligt roligt!

Dags att sova alldeles om en stund!
Ska upp tidigt och rida innan skolan imorgon. Börjar senare så då är de skönt att få de gjort på morgonen eftersom jag ska rida ut och det mörkanr fort på kvällen. Plus att jag älskar att komma ut tidigt på dagen, man vaknar till så gött då.

Föresten vet ni vad jag ska göra i juni haha?
Jag ska sminka, fixa hår och naglar på Agnes inför niornas avslutningskväll. Vi är ute och planerar i god tid som ni märker haha, men de är lika bra!
Skojigt ska det bli i vilket fall :)

Nej, nu säger jag godnatt! Ska bara bädda min säng.



Kommentarer
Postat av: Agnes

hihi fett! värsta planerarnaa ju, tack elvira du är bäst! :D <3

2011-02-16 @ 22:58:04
URL: http://aagneshansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0