Rensar tankarna

Är hemma och mellan landar, skönt att rensa tankarna ibland.
Sov hos Rasmus inatt, han jobbar ju så han gick upp tidigt, jag vaknade vid halv elva tror ja.
Gick till tåget, ibland behöver man bara gå själv och tänka, så blev en 30 minutare ner till tåget. (Ist för att ta bussen som tar 3 min, hmm är jag sjuk?) Sedan tog jag tåget hem, eller ah det är ju en bit att gå hem till mig från tåget, så gick 30 min igen ist för att ringa min granne och be henne hämta mig på 5 min typ. Men det kändes verkligen skönt att gå och vara för sig själv (som jag redan skrivit) Nu ska jag snart fixa mig och allt så ska jag bege mig till stallet, ska jag gå till tåget tro?? Det vet jag inte än. Ska iaf rida min underbara ponny idag, sen fixa allt.  Sen kommer mamma och hämtar mig, hon har vart borta, saknar henne ju :(
Sen i kväll ska jag vara med Carro barro kanin ♥
http://www.youtube.com/watch?v=argePeligm4 - haha, någon kanske känner igen oss från detta?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gud va goa ni är :)

2011-02-15 @ 16:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0