Plugg, plugg, plugg

Har verkligen pluggat hela kvällen, tråkigt men sant.
Först svarade jag på tusen tals frågor om två konstiga gubbar som handlade typ om hur barn utvecklas, interssant? nej. Sedan gjorde jag en debattartikel som vi började med för typ några veckor sen och jag började men den idag innan och nu är den klar, tack mami som hjälpte mig ♥
Nu är jag som gott som klar, har bara en sak till. Ska läsa några sidor i historia boken som vi har som läxa tills imorgon.
Nu till hästar:
Har riktigt stora planer på G, så Elvira jag kommer nog ringa dig inom kort haha :)
Mitt liv kommer bli typ fett nice. Längtar verkligen tills nästa tävling med Areno också, åh ska verkligen ta vara på detta sista ponnyåret, sen blir det häst..... hiss/diss?! hmm jag vet faktiskt inte än eftersom jag aldrig testat det ;)
Jaja, ni får sova så gott. Nu ska jag duscha :)
Pussar på våra älskade bloggläsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0