Planering

Onsdag- Skolan från 10.05 till 16.30 sen blir det stallet och träna för Malin (markarbete/hoppning) Sen hem och äta, sova, duscha.
Torsdag- Ta halv 10 eller 10 tåget in till stan och möta upp Tove och Elvira och sedan dra in till Scandinavium och vara där hela dagen till klockan ja elva eller vad det är. Sedan åker vi hem till mig och busar och sover.
Ringade in dom intressantaste sakerna som jag vill se!
Fredag- Åka med flickorna till Scandinavium och vara där hela dagen, dock åker tidigare eftersom vi ska ända till Uddavalla för att dra på lokalfest med TeamSL (Sofia Genne & Linn Olsson) och Isabella Nilsson. Sedan sover vi hos Elvira!
Lördag- Då kommer vi vara trött kan jag lova. Vi vaknar hos Elvira antar jag?! Sedan ska vi fixa oss och ta oss till Scandinavium igen för att vara där ännu en dag. Vi måste ju hinna se Gp-ponnyn, så vi kan inte ligga och dra oss. Vi får sova på vägen ;) Haha. Det fixar vi tjejer! Sen drar vi hem och sover hos mig antar jag?
Söndag- Ja, då får vi se om vi kommer upp, håller i sams, ja. Ni förstår. Vaknat hos mig tror jag (?) Och drar in till Scandinavium och köper allt det sista som är på super REA, det är nästan bäst på söndagar för då fyndar man som fan!
Kommer givetvis inte kolla på alla dessa saker men ah ni fattar ;)
Vad ser ni mest fram emot?


Kommentarer
Postat av: malin

vet du om dom kommer visa något på tv från göteborg`?:)

2011-02-22 @ 21:15:53
Postat av: Elin

ja ska tävla i morgondagens vinnare :´)

2011-02-22 @ 21:29:08
URL: http://tingetorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0