Natti natt!

Går och lägger mig ganska mör i kroppen men ändå inte farligt. Trodde det skulle kännas värre efter dagens gympass. 50 minuter långt blev det och jag är nu 440 kalorier fattigare! Cyklade 6 km och stod 35 minuter på crosstrainer.

Imorgon är det en hel del att stå i, måste få klippt min ponny så hon är snygg tills i helgen.
Är förövrigt väldigt taggad, ska bli kul att komma igång nu. Är dock lite nervös över att träna för en tränare som pratar engelska, aldrig gjort det förr men jag tror det gå bra när det väl gäller. Är även väldigt nyfiken att se hur det kommer gå att träna Toxan som har så sjukt lätt för brunst tillsammans med en hingst haha. Ja, ja den som lever får se!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0