Mot dag nummer 3

Idag var de segt att gå upp kan vi ju säga! Tove och Klara sover fortfarande, haha men jag får fösöka få liv i dem snart för vid 9 ungefär går tåget mot Göteborg och dag 3 på scandinavium. Idag ska jag inhandla en ny martingall och ett par dyon tyglar som passar mitt nua träns super bra.
Igår handlade jag detta:

Träns John Whitaker
Magplatta Skara hästsport
Tyglar vanliga bruna till hemma tränset
Swarovski pannband champange
Arnika
Stubben lädertvål
kedjegrimskaft i läder
Två spön, as snygga så jag var tvungen att köpa två!


Men nu får vi sätta fart, kom ihåg att hälsa om ni ser oss! Superskoj när ni gör det :)
Kvällen igår var förövrigt as kul, gött gäng!


Kommentarer
Postat av: alice

jag såg er flera gånger men vågade aldrig hälsa xd

2011-02-26 @ 13:06:50
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: emma

kan du inte lägga in bild på allt sen? :)

2011-02-26 @ 22:36:09
Postat av: Isabella Ljunggren

lägg upp bilden elvira! haha

2011-02-27 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0