Min skatter

"Red" ju som sagt Zeke idag, en 3 årig d-ponny jag börjat rida in nu i år som dem flesta säkert redan vet. 
Har börjat sitta på honom nu, med ledare fortfarande. Idag skulle vi sitta på honom inne i ridhuset för första gången. Riktigt läskigt tyckte han och jag svär han blev helt förvildad stegra och bocka och kicka som en idiot med mamma hängandes i grimmskaftet som en liten vante och jag som gjorde mitt bästa för att hålla mig kvar uppe på ryggen, vilket jag lyckades med trots att han stod så gott som rätt upp och höll på att gå omkull x antal gånger. Jag är sjukt imponerad och överraskad att jag lyckades! Det knasigaste var att jag fick en riktig kick av att sitta där uppe jag tyckte faktiskt det var kul haha , dock fick 3 av mina naglar ge sitt liv som insats och jag sörjer dem alla enormt! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grym blogg! =)

2011-02-20 @ 22:05:55
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0