Min hjälte

Ska ta på mig mjukis kläder och sätta på en film och äta glass. Det är en bra medicin för emo och sjuka.
Är så trött på allt just nu, förutom Areno då. Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få vara med honom nu, han gör mig så jävla lycklig. Satt fan och log hela träningen, jag älskar honom av hela mitt hjärta, verkligen.
Jag längtar som fan tills nästa vecka, Elvira & Tove och GBG HORSE SHOW! Man lever i en annan värld när man är där alla dagarna, det är fan äkta kärlek. Slipper alla andra bajsungar och får bara träffa goa människor som man inte träffat på länge. Jaja. Nu ska jag leta efter någon bra film.
Puss på er!

Elvira är finast ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0