Min häst = avkastar drottning

Haha, asså min häst är lite rolig...
Red i ridhuset idag och hon var på tårna eftersom det var så mycket hästar och jag spänner mig och blir nervös då i och med armen, som jag skrivit tidigare vilket gör det hela ännu värre.
Så då var Bella super snäll och satt upp på henne och jag fick rida fina Jonis så länge. Väldigt mycket mer väluppfostrad än mitt monster som lyckades få av Bella haha. Fråga mig inte hur hon gör, men hennes brallar som hon får till ibland har man inte en chans att sitta kvar i! Hon har faktiskt lyckats få av varenda en som någonsin suttit på hennes rygg förutom Josefin Hansén. Men det är väl antagligen tack vare hennes spindelben som är så långa att hon kan linda dem runt magen och hålla sig fast typ haha.
Förutom den lilla insideten plus ett par till tappra försök att få av Bella, så gick det himla fint för dem och även för mig när jag satt upp efteråt.

Tack för hjälpen igen Bella!♥


Toxica och Josefin 09


Kommentarer
Postat av: Bella

Var bara roligt gummsan! =)

Snällt att du red Jonis också, gick super fint för er!<3 Får vi göra om :)

2011-02-09 @ 21:11:44
URL: http://isabellanilsson.devote.se
Postat av: Elvira

Kul att du tyckte det! Såg sjukt bra ut, de måste vi absolut :D <3

2011-02-09 @ 21:21:27
URL: http://elviraochklara.blogg.se/
Postat av: ida ericson :)

nej elvira hon har faktiskt inte fått av mig heller ;)

2011-02-10 @ 22:13:36
Postat av: Anonym

står dina och Bellas hästar i samma stall?

2011-02-11 @ 18:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0