Mellanmål osv.

Slutat skolan och har precis tagit mig hem och fixat lite mellanmål som ni ser på bilden ovan. För er som undrar kan jag berätta att det är knäckebröd med keso och gurka och fil(med en tesked socker). Sjukt gott! Keso har blivit min drog, älskar det! 
Väntar på att mamma ska kommer hem så åker vi till stallet. Hade helst velat åka ut direkt eftersom jag ska rida ut och det är så himla fint väder, men men. Bara att ta på sig reflexerna och mörkerseende sedan.  
Lite jobbigt bara för det r först nu som det tinat så det går att rida ut ordentligt så Toxan är så sjukt taggad när man rider ut, hon är överallt! Lite läskigt att rida i mörker då, men har jag tur tar hon det lite lugnare när sikten är sämre.
Uteritt idag som sagt, lite kombinerat ridhus och skogen imorgon. Trimm för Frida på Lördag, vila på söndag.
Så ser resten av veckan ut för Toxan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0