Måndag

Har varit riktigt huslig idag ska ni veta, tvättat och städat här hemma. Jag är faktiskt väldigt bra på de och brukar ofta hjälpa till hemma. Inte för att jag tycker det är kul, utan för att jag hatar att ha det stökigt runt omkring mig. 
Men nu har jag tagit en paus och ska jag fortsätta arbetet med att sortera inläggen i dem olika kategorierna, sedan blir det stallet.
Har bara Toxica och Björnis som ska motioneras idag och så ska ju allt det vanliga fixas i stallet. 
Sedan ska jag skicka iväg lite saker som är sålda innan jag drar iväg till gymmet och tränar+ solar. 
Ikväll blir det bloggning och så ska jag rensa i min garderob.
Där har ni min måndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte lägga ut kläder som du inte vill ha kvar när du städat din garderob här på bloggen, så kan du sälja dom? :) Så som du gör med ridsakerna :)

2011-02-21 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0