Låååång dag!

Klev upp halv 9 hemma hos Ida, skitungen som låg och sparka mig i huvet hela natten typ!
Fixa ordning oss, åt frulle och stack till stallet och efter det har de vart fullfart. Mockade och fixade allt, släppte ut Toxna i hagen en stund menad jag gick ner och filmade Ida som red i första gruppen. Red i 3:e med Toxan mer om hur tärningen gick sedan i ett eget inlägg. Tränade även Sudden i sista gruppen vilket blev bestämt en timme innan ungefär. När han var klar skulle alla grejer putsas, Toxan promeneras en halvtimme och byta täcken och lindas innan jag kunde anse mig klar för dagen. Allt var färdigt klockan 6 på kvällen och jag GICK hem. Tog 55 minuter och då tog jag mig även en sväng in på ica för att köpa godis. Riktigt go promenad, svinkallt men behövligt eftersom jag inte han med gymmet idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0