Kryper till kojs

Sängen kallar känner jag! Tur att det är fredag imorgon vilket betyder helg och sovmorgonar.
Tänkte att jag för omväxlingsskull kan dra morgondagens MORGON planer. Alltså vad som ska göras innan jag börjar skolan. Annars blir det ju alltid att man presenterar sin eftermiddag...

Klockan 06.30 planerar jag att åg upp imorgon, älskar att ha mycket tid på morgonen.
Äter då först frukost innan jag åker till stallet vid 7 tiden. Ger hästarna kraftfodret och släpper ut dem så att de får äta hö ute i hagen. Sen när jag kommer hem vid halv 8 ca tänkte jag ta en sväng till solariet och sola en 20 minuter. Därefter går jag hem, duschar en snabbis och drar på mig idrottskläderna och sticker till skola för 2 timmars idrott.

Ska försöka med ett morgon inlägg någonstans in emellan också.







Kommentarer
Postat av: emma

ni borde ha kategorier på bloggen :) lättare att hitta saker då om man tex. bara vill kolla på alla bloppis saker elelr bara tränings tips och så :) älskar bloggen :D

2011-02-11 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0