Home alone

Nu åkte mammsen till fjällen och jag och min bror är ensamna hemma hela helgen. Nice!

Har nyss kommit hem från stallet, red Toxan i ridhuset och hon var fin, kändes dock lite trött så imorgon får hon joggas ut bara och så fick hon helkropps massage (nästan) + back on track på benen (vilket hon i för sig alltid får, men idag blev det lite extra) när vi ridit färdigt. Möjligt att hon har träningsvärk eller liknande.
Snart är det dags för mig själv att skaffa lite träningsvärk, ska dra till gymmet vid 20, hoppas få med min lata bror! Hatar att gå själv bland allt folk, känns som alla stirrar snett på mig haha.


Den här bilden är nog två år gamal i alla fall, men i brist på annat så. Dessutom är den rätt go. SOMMAR!
Den underbara ängen i bakgrunden läg föresten nedanför vår gård vi bodde på innan mamma och Tomas som hon var tillsammans med då, flytta isär. Den är dubbelt så stor än vad den ser ut på bilden och vi fick lov att rida där när man inte riskerade att förstra höskördarna. Sjukt underbart kan jag lova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0