Helgens inköp!

Inte världens snyggaste bilder för kameran cp-ade jätte mycket, men jag hoppas ni blir nöjda endå!
Är väldigt nöjd med allt jag köpte och har faktiskt till och med pengar kvar.
Fick ju sålt två biljetter för 200 kr och sen fick jag 300 kr från en som jag hjälpte att köpa lite saker osv osv. Det lönar sig och vara snäll och hjälpsam!
Nu ska ni får se allt jag köpt:

Kingsland väst
Kingsland tröja
Kingsland lindor
Swarowski pannband
Pioneer crocodile
Ridstrumpor:
Pioneer (fick med stövlarna)
Jacson
Kingsland
Equiline
Stubben sadeltvål
Swarowski skärp
Rosa sjal
-
Tror det var allt faktiskt, sen fick jag även ett skimmelscampoo från bloggarna ;) Tror faktiskt inte det var något mer.

Kommentarer
Postat av: jenny ;)

hahaha Jag köpte också pioneer crocodile i helgen på mässan :D xD

2011-02-27 @ 19:44:05
URL: http://jennyochlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kostade KL-västen och sötvlarna?:)

2011-02-27 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0