Hår kväll

Hemma nu!
Direkt efter skolan åkte jag till Trollhättan och shoppade lite, sockar till mina hunterstövlar bland annat. 
Där efter drog jag direkt till stallet och har nu precis kommit hem som jag tidigare skrev. 
Får bli en fixar kväll, dels inför morgondagens party men även för att repaira mitt hår som fick vara med om lite tortyr idag på hantverkslektionen haha. Jag fick genomgå en makeover, åtminstone en halv...
Amanda i min klass skulle styla något kreativt och resulatet var att halva mitt ansikte sminkades som vanligt, en vanlig hederlig sminkning och lockar. Andra halvan av ansiktet sminkade hon till afrikan och halva mitt hår är numera affro haha. 
 
Syns väldigt dåligt på den här bilden, hoppas Amanda slänger upp andra bilder snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0