Godmorgon

En sån här dag är jag glad att jag bara har en häst och en box att mocka och en mamma som kan mocka den boxen. För jag har ont i halsen och har lite feber. Men hästen måste ridas! Ska försöka vila så mycket som möjligt på detta lovet för jag måste hinna trimma och trimma och trimma nu, för den 20e är det tävling igen, dock bara en klass, men det är ju endå La och vi är inte så igång än.
Är så himla tagg på att tävla nu! och också på att träna. Ska träna markarbete på Onsdag för Malin och då brukar han gå så jäkla bra. Då "visar han våra problem" och då kan hon hjälpa till extra mycket. I Onsdags gick han emot skänkeln så han kickade ner ett helt hinder haha, man bah: jaha?!
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen äta lite frukost, sen åker jag och mami till stallet ♥
Bäbisen ska med och tävla den 20e också, en La!
Första för året på honom :)
Foto: Elvira Bästa Henningsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0