Godmorgon solstrålar

Har varit vaken ett tag, ätit lite frukost och tagit det lugnt i min underbara säng. 180 cm bred är den så jag kan ligga tvärs över och breda ut mig hur mycket jag vill, vilket jag gör också.
Halv 10 går "taxin" till stallet, först slänger jag ut Toxan i hagen innan jag beger mig till grannstallet för att börja rida dem 3 små ponnyerna. Tänkte börja med A, som faktiskt är den ponnyn jag ramla av och fick armen avtrampad utav. Lite läskigt att jag målade naglarna igår och nu inser jag att jag målat dem i den färgen jag hade dagen då allt de där hände haha. Minns det så väl eftersom vi hade lite diskussioner om ifall nagellacket var svart eller mörkgrönt när sjuksköterskan skulle ta bort det inför operationen. Kanske är det inget bra tecken?
Haha nejdå, det kommer säkert gå fint, ska bli kul i vilket fall eftersom jag aldrig han rida honom sist eftersom jag föll av 100 m från stallet. Har alltid varit sugen på att prova honom, skulle faktiskt provridit honom 07, men köpte Thomsan istället. 
Ni får ha en grym dag, räkna med kass uppdatering från mitt håll för jag är nog inte hemma från stallet fören vid 5 typ.
oturs lacket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0