Godmorgon

Känner att jag är påväg att bli sjuk, fy!
Gick och la mig vid 21 igår direkt efter gymmet, var så fruktansvärt trött men ändå är jag inte piggare idag haha.
Ska snart börja göra mig i ordning och pallra mig iväg till skolan. Hade helst av allt stannat hemma men har bestämt mig för att kämpa de här sista 3 dagarna innan lovet även om jag är lite halv krasslig. 
Kommer åka till stallet direkt efter skolan, ska klippa Toxan hon ser ut som ett skäggigt får just nu och sedan rida efter att hovis varit här och fixat skon.
Saknar Klara massor! Tur att vi ses nästa vecka♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch ja, alla är sjuka, jag med. :(

Man vill ju helst inte vara sjuk på lovet!

2011-02-16 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0