Friday, I´m in love

Äntligen fredag och snart helg!
Ligger i sängen och är inte alls taggad på att bege mig till skolan för 2 timmars idrott nu på morgonen, varav 75 minuter av dagens lektion kommer bestå utav fystest/träning. 
Men det är bara att göra det. I eftermiddag kommer vi i alla fall få götta oss i salongen på hantverkslektionen. Färga och permanentböja ögonfransar är det som ska göras idag. 
Sen är det helg som sagt och jag har inga speciella planer mer än att jag ska rida 4-5 hästar varje dag. Kanske inte söndag ifall jag åker till Klara och följer med till Jönköping. Får se om de funkar.
Thomsy ska ju dit också och jag har hittills vart på varje tävling han och Fanny hoppat, känner mig lite efterhängsen haha. Så utav den anledningen borde jag kanske stanna hemma.
Nepp, nu ska jag lacka på någon fin färg på min naglar. Får se vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0