Fredagsmys

Ligger i soffan framför TVn med min mysdress, duntäcke, datorn såklart och lite choklad och fruktsallad med glass.
Planerar morgondagen och förbereder ett inlägg angående bangång.
Imorgon ska jg som sagt rida ett par hästar, 4 stycken närmare bestämt. 3 små C-ponnyer på förmiddagen och min egen galning på eftermiddagen. Där emellan ska jag städa och fixa i stallet.

Har föresten bestämt mig för den bruna sadeln nu, så nästa vecka kan ni förbereda er på bloppis del 2.
Massa fina saker kommer den att innehålla. Dyon och glengordonträns, tre olika svarta maglattor, swarovski pannband, carbon gel skydd, martingallar...ja det är nog det.






Just det, min älskade nosgrimma också :'(

Föresten, vilken nosgrimma är Toxan finast i tycker ni?

Kommentarer
Postat av: sanna

Remonten helt klart!:D

2011-02-04 @ 21:24:09
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: L i n d a

Om du ska sälja den remontnosgrimman är jag intresserad :)

2011-02-04 @ 22:10:37
URL: http://ljacobsson.blogg.se/
Postat av: Emma

De två översta tycker jag är finast på henne :)

2011-02-04 @ 22:48:13
Postat av: vickan

remont lätt :) men glen gordon va fint också

2011-02-05 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0