Elvira hissar och dissar!



♥ Våra nya hiss/diss skyltar.
♥ Silver, världens finaste att rida.
♥ Min nya sadel och att jag valt att byta till brunt på Toxans läder.
♥ Isen smälter, snart kan man rida ut.
♥ Scandinavium om 3 veckor- äntligen får jag min Samshield hjälm. Träffa bästa Klara och Tove, plus massa andra ofc.



♥ Stresskänslorna jag alltid får innan mässan på GBGHS. Fråga inte vad jag är stressad över haha.
♥ Att jag ska skiljas från mina älskade svarta träns, pannband osv.
♥ Att jag brutit två naglar idag...
♥ Inget jönköping för mig imorgon, dock ska jag träna med Toxan istället. Men jag var taggad på att träffa Thomsan, Klara och Tove:/

 


Kommentarer
Postat av: Louise

hej! vad är det för pannband du skall sälja? :)

2011-02-05 @ 16:42:26
URL: http://louiseekolsson.bloggo.nu
Postat av: Tove

Synd att du inte följer med imorgon men vi får tagga Göteborg istället :D <3

2011-02-05 @ 19:54:27
URL: http://abelson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, grymma hiss/diss skyltar! :D

2011-02-05 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0