Dåligt samvete!

Har inte vart på gymmet på en vecka nu, känner mig som en lat boll typ. Äter som en varg gör jag också = ingen bra kombination...
Men imorgon kör vi igen, sten hårt! Ska pressa i solariet också. Snygg kropp till sommarn är målet!
Har verkligen haft att göra nu den senaste veckan men imorgon ska jag allt hinna!
Så får det bli fredag, lördag också denna veckan, men inte söndag för då ska jag va bakis, åka till Göteborg och allt de där haha.
Sen kör vi på som vanligt 5 dagar i veckan nästa vecka.

Kan dra veckans planer;
Torsdag- Skolan 09.50- 15.15, överby och kika på kläder, gymmet, stallet ( dressyr träna Toxan).
Fredag- Solariet, Skolan 09.30- 15.00, stallet, gymmet och sedan fix kväll tror jag, tagga lördagen.
Lördag- gymmet, solariet, stallet, FEST.
Söndag- Sova, stallet, göteborg och myskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0