Dagen + dagens hiss

Haha, åkte till stallet 11 imorson, kom hem kvart över 7 på kvällen och vad har jag gjort så länge kanske ni undrar då? det vet jag faktiskt inte ens själv, men tiden har verkligen sprungit iväg!
Städat och fixat, mockat och allt sånt! klippt toxan och ridit henne. Riktigt länge, över en timme! Men de behövdes för nu fick jag verkligen igenom allt jag ville och hon gick superfint! Dessutom får men en riktig självförtroendeboost när man får ordning på problemen.

Red samtidigt som det var dressyrträningar i ridhuset, för Pernilla heter hon, har ridit svinhög dressyr och tränat många duktiga dressyrryttare, samt fälttävlanslandslaget och till henne går dagen hiss. Eller spontana kommentarer egentligen, hon gav en spontan kommentar bara sådär som gjorde mig superglad, trots att jag varken känner henne och inte var med på träningen.



Nepp nu ska jag och Ida se på film! Sover där idag, hon hälsar!


Kommentarer
Postat av: Ponnysnack

Var med i veckans blogg ;)

2011-02-18 @ 21:04:44
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det pernilla olsson? :)

2011-02-19 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0