Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Det bästa:
♥ Sjukt bra hoppteknik
♥ Kvick i benen
♥ Lätt att lasta
♥ Otroligt personlig eller vad man ska säga, han är verkligen min bästavän. Aldrig känt såhär för någon häst innan
♥ Påhittig
♥ Hoppar allt som kommer i hans väg, aldrig tittat på något!
♥ Ganska renlig av sig för att vara vit
-
Det sämsta:
♥ Kan vara ganska jobbig i stallgången när man ska borsta
♥ Kan inte backa ut ur transporten måste vända, dock har vi vant oss så nu är det inga problem.
♥ Svår att rida ut själv
♥ Väldigt bestämd och stenhård i huvdet
♥ Han kan vara lite jobbig när man tvättar honom, men han gör det bara för att testa. Om man bara skiter i det och fortsätter så går det bra
♥ Kan vara svår att fånga i hagen
♥ Kickar och bockar ganska mycket
-
Asså jag kan inte riktigt säga att det är något som är dåligt, vi jobbar på allt varje dag, ingen dag går för givet. Vi kämpar tsm och jag har lärt mig att det inte finns någon häst som är perfekt även om Areno är helt perfekt i mina ögon. Men för er låter det som om det bara finns negativa saker. Men hästar är levande djur och man vet aldrig vad dom kan hitta på. Han är min bästavän. Min kärlek till honom är större än till någon annan.


Dag 1 -
Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer
Postat av: Linnea

Samma med min häst - i mina ögon är han perfekt :)

2011-02-13 @ 13:53:38
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0